Jak funguje TaskControl

S aplikací TaskControl snadno naplánujete a interaktivně odřídíte i ten nejnáročnější soubor aktivit

TaskControl vychází z naší praxe s realizací více než 160 transformačních projektů. Naplňuje potřeby koordinátorů a manažerů, kteří postrádali nástroj pro automatizovanou delegaci úkolů při řízení osob, skupin a dodavatelů.

JAK EFEKTIVNĚ ORGANIZOVAT ČLENY TÝMU, V REÁLNÉM ČASE MONITOROVAT VŠECHNY ČINNOSTI A NEUSTÁLE ZDOKONALOVAT SVŮJ PLÁN?

KROK 1

Založte profily účastníků. Uživatelské účty vytvoříte ručně nebo integrací s vaším AD, to je na vás. Všem uživatelům přidáte patřičné oprávnění a zařadíte je do odpovídajícího týmu. Na jejich počtu nesejde.

KROK 2

Vytvořte šablonu úkolů. Máte již podobný rozpis aktivit nutných ke splnění plánu sestaven v Excelu? Kliknutím ho importujete. Používáte nástroj pro projektové řízení? Snadno ho integrujete přes API.

KROK 3

Upravte časový harmonogram. Před spuštěním plánu můžete šablonu s kolegy snadno editovat. Co víc, pružně ji upravíte i po samotné realizaci. Postupně tak svůj rutinní plán vyladíte k dokonalosti.

KROK 4

Určete den D a spusťte plán. Organizace a monitoring činností odteď probíhají automaticky. Díky notifikacím každý přesně ví, kdy, co a dokdy má udělat a celý tým zná průběžný stav aktivit.

KROK 5

Vyhodnoťte výsledek. Zelená políčka „hotovo“ se nakonec rozsvítí u všech úkolů. Objevili jste v celém procesu prostor pro optimalizaci? Asi ano. Může vám jejich odstranění příště ušetřit další čas? Rozhodně.

ZAUJAL VÁS TASKCONTROL?

Tak si real-time management procesů nezávazně vyzkoušejte.